Wat mag je van onze dienstverlening verwachten?
Onze basisdienstverlening
ThiemeMeulenhoff is transparant in de dienstverlening die wordt aangeboden aan de klant. Lees meer over de digitale leermiddelen en diensten van ThiemeMeulenhoff, de kwaliteitskenmerken van het digitale leermiddel + dienst en de kwaliteit van onze dienstverlening. Lees het volledige document over onze basisdienstverlening of lees meer per onderdeel: toegang digitale leermiddelen, digitale leermiddelen, beschikbaarheid, privacy en security, onze klantenservice.
Toegang digitale leermiddelen
Leermiddelen van ThiemeMeulenhoff zijn verkrijgbaar via de reguliere leveranciers en rechtstreeks bij ThiemeMeulenhoff.
Digitale leermiddelen
ThiemeMeulenhoff is overtuigd van de meerwaarde van digitale leermiddelen. Ze zorgen voor verrijking van het leren. De leermiddelen van ThiemeMeulenhoff voor het voortgezet onderwijs en het beroepsonderwijs beschikken over een uitgebreide interactieve leeromgeving (eDition) waarbinnen theorie en opdrachten volledig zijn geïntegreerd.
Beschikbaarheid
Het beschikbaarheidsvenster zijn de tijden, waarbinnen ThiemeMeulenhoff garanties voor de beschikbaarheid van haar digitale diensten afgeeft.
Privacy en security
De kwaliteit van de informatievoorziening wordt voornamelijk gedefinieerd in termen van beschikbaarheid, integriteit en vertrouwelijkheid. Om de gegevens en informatiesystemen waarover we beschikken, op deze gebieden te kunnen beschermen is het noodzakelijk een informatiebeveiligingsbeleid te hebben. ThiemeMeulenhoff waarborgt de informatiebeveiliging door uitvoering van haar informatiebeveiligingsbeleid.
Onze klantenservice
De klantenservice van ThiemeMeulenhoff handelt bestellingen en vragen af en biedt ondersteuning. Hier worden ook uitgangspunten met betrekking tot reactietijden vastgelegd. ThiemeMeulenhoff biedt service op werkdagen van 8:00 tot 17:30 uur, waarbij wij per mail, telefoon, chat en social media bereikbaar zijn.