Lukt het inloggen op je online leeromgeving niet? Bekijk hieronder hoe je het snel zelf kunt oplossen.
Let op: werk bij het inloggen altijd met één en hetzelfde e-mailadres. We adviseren het e-mailadres van school te gebruiken.
Veelgestelde vragen over inloggen
Kijk of jouw vraag in deze lijst staat
IK BEN:
Meldingen en communicatie
Hoe kan ik leerlingen, studenten en docenten toegang geven tot hun lesmateriaal van ThiemeMeulenhoff?
Op drie manieren:
- direct via ELO of het schoolportaal (meeste leerlingen, studenten en docenten)
- met een activeringscode via mijn.thiememeulenhoff.nl (sommige docenten en studenten)
- via Entree (Kennisnet)
Op www.startschooljaarvo.nl lees je precies hoe je de toegang regelt.
Ik krijg een melding dat er geen link naar het lesmateriaal in de ELO / het schoolportaal staat, wat moet ik doen?
Je geeft leerlingen of studenten toegang tot hun lesmateriaal door links met de juiste licentie-ISBN’s in het schoolportaal op te nemen. Je krijgt deze links via de distributeur van jullie leermiddelen. Dat kan de uitgever van de leermiddelen zijn, of de tussenhandel waarbij jullie bestellen. Het kan ook zo zijn dat jullie leermiddelencoördinator deze links ontvangt.
Ik krijg een melding dat het de leerling een foutmelding (Ohoh) krijgt als hij via de ELO / het schoolportaal wil inloggen, wat moet ik doen?
Het toegangssysteem van ThiemeMeulenhoff wordt door meerdere uitgevers gebruikt. Hoe werkt dit?
Er is een storing in de onderwijsketen, hoe kunnen docenten, leerlingen of studenten bij hun lesmateriaal?
Wanneer docenten, leerlingen of studenten normaal inloggen via een ELO of schoolportaal dan wordt er gebruik gemaakt van een toegangsroute via Kennisnet. Ergens in de systemen van die toegangsroute kan een storing ontstaan.
Gebeurt dit gedurende het schooljaar, dus als iedereen al een eerste keer heeft ingelogd via de ELO of het schoolportaal? Verwijs docenten, leerlingen of studenten dan naar mijn.thiememeulenhoff.nl. Zo kunnen ze alsnog bij hun lesmateriaal.
Gebeurt dit aan het begin van het schooljaar als nog niemand toegang heeft tot zijn lesmateriaal? Dan moet de storing eerst opgelost worden.
Staat jouw probleem er niet bij en heb je meer hulp nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Geef aan de klantenservicemedewerker het e-mailadres door dat je hebt gebruikt om in te loggen. Is er een meldcode op je scherm verschenen? Geef die dan ook door. Een meldcode ziet er zo uit:
Welke cookies?
ThiemeMeulenhoff gebruikt cookies om ervoor te zorgen dat de website zo goed mogelijk werkt. Wil je meer weten over cookies of wil je de cookie-instellingen voor deze website aanpassen? Selecteer dan hieronder je voorkeur of klik op meer informatie